Scroll Top

Knjiga: Marketing u sportu

Knjiga Marketing u sportu

Autori: Slavko Alčaković, Jelena Stanković, Ivana Brdar

Marketing predstavlja oblast koja se kontinuirano razvija i koja se primenjuje u svim delatnostima. Takođe, marketing obuhvata brojne aktivnosti čijem uticaju smo svakodnevno izloženi, u svakom segmentu života. S tim u vezi, marketinška koncepcija svoju primenu je pronašla i u svetu sporta i sportskih organizacija, u kojima privređuje veliki broj ljudi.

Ova knjiga predstavlja sveobuhvatan pregled marketinških strategija i taktika koje se primenjuju u svetu sporta.

Knjiga “Marketing u sportu” je napisana jednostavno i razumljivo, što je čini pogodnom za sve koji su zainteresovani za sportski marketing – od početnika do stručnjaka. Autori koriste primere iz prakse kako bi ilustrovali različite koncepte i tehnike, što vam omogućava da bolje razumete kako se marketing primenjuje u sportskom svetu.

Ako ste zainteresovani za sport i marketing, ili jednostavno želite da naučite više o tome kako se ta dva područja mogu spojiti, knjiga “Marketing u sportu” je pravi izbor za vas.

Možete preuzeti pdf verziju knjige na linku: https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/43021-marketing-u-sportu

Related Posts

Leave a comment